Thursday 5 February 2009

AL-HIDAYAH ISLAMIC PRE-SCHOOL...rindu yer..!!

assalamualaikum semua...apa kabar hari ini?mg ceria2 selalu.entry kali ini saya nak coretkan tentang kenangan dan pengalaman saya mengajar di sekolah AL-HIDAYAH ISLAMIC PRE-SCHOOL..

1.Sejuta terima kasih buat Teacher Fauzaniyah(principal) sebab beri saya peluang untuk bekerja disitu dan byk memberi tunjuk ajar.thanks again T.fauza.u'll always in my mind,insyaAllah.ahaks..... pic T.fauza xde dlm simpanan saya.sorry yea....

2.Terima kasih juga saya lakarkan buat kakak yang saya sangat2 hormati dan kagumi, Teacher siti mariam atau lebih mesra dgn panggilan k.tie...saya doakan moga segala impian akak akan tercapai dan moga akak sekeluarga sentiasa dalam redha dan rahmat Ilahi,Ameen.herm...pic kak tie xde tapi pic baby dia ade...


inilah gambar soleh...anak k.tie yang cute bangat.

3. Terima kasih buat teacher mahboobah atau lebih mesra k.bah...diatas setiap nasihat yang diberi...moga segala impian dan cita2 akk tertunai dengan izin dan rahmat dari-Nya.herm...pic k.bah pun xde tapi pic baby dia yang kiut-miut ni...yang suka sangat ketawa ade....ohh..saya rindu sangat dengan gelak tawa adam...



inilah adam...

4.Lastly, special thanks utk semua teachers AL-HIDAYAH, T.salmiah ( datin sally he...he..), T.azizah (k.zah), T.hamidah (k.midah), T.rina (k.rina), T.maryati (k.andak/k.mar), and ibu faridah. Terima kasih byk2 diatas segala nasihat dan tunjuk ajar.kenangan bersama kalian sentiasa segar dlm ingatan saya and mntk maaf byk2 yer klu gurauan sy dgn kakaks2 sekalian selama sy disana agak t'over,and ade terkecikkan hati kakaks2 dlm sedar @ x...ampun byk2..huhu..ok let's tgk pic diorg tapi xsemua yang saya ada...


ini k.sally..pose manja gitu


ini k.sally jugak...amboi lapo yer..hehe...jgn mare k.sal.


ini k.zah..lambaian seorang diva gitu..hehe


ini k.midah..bunga2 atas kepala k.midah tu sayalah yg punya angkara...hehe...dia sporting sgt.miss u


ini plak k.rina..pose ayu gitu...

ok gambar yang xde,gambar ibu faridah dan k.mar..diorg penyegan sangat..

ops lupa plak nak story apa kerja saya kat sana...ok kat sana saya keje sebagai kerani + guru komputer...aceh...mcm pndi sgt komputer...ahaks.xdelah...xpandai pun.saya ajar maths kat anak2 but gune medium komputer untuk tarik perhatian mereka...ajar dengan cara bermain game yang berunsurkan matematik.so secara xlangsung blh releasekan tension diorg setelah penat memberi fokus dlm kelas.yelah anak2 ni bukan blh bljr lama...cepat boring..byk jugak pengalaman yang saya dpt timba sewaktu saya mengajar disekolah ni...terutamanya ttg nak mengawal anak2 ni supaya dpt dgr arahan dgn baik.inilah serba sedikit ttg tugas saya sewaktu bekerja disana.



inilah gelagat anak2 saya bila masuk waktu makan...


inilah plak gambar anak didik k.sally sewaktu meraikan birthdaynya yg ke 6...herm...birthday girl...ALIA QISTINA.selamat hari lahir sayang...mg jadik anak yang solehah,Ameen.

buat anak2 teacher (shahiran,alia,uzair,mustaqeem,yasmeen,daniel,adam,dan yang lain2) yang dah masuk year 1,belajar rajin2 key,jgn nakal2.teacher doakan kalian berjaya dlm hidup,jadik anak2 yang soleh solehah,jadi manusia yg berguna untuk agama,bangsa, dan negara, insyaAllah..Ameen.

oh yer nak promote sikit hehe...nnti klu korg or sedara mara yang ada anak nak masuk tadika...tercari2 dimanakah sek yg best...jgn bimbang insyaAllah AL-HIDAYAH ISLAMIC PRE-SCHOOL..adalah pilihan yang tepat dan bijak. sekolah ini menerima kemasukan dari umur 3thn-6thn.cuma yg utk 3thn ni ada hari2nya...means penjagaannya hanya pd hari rabu-jumaat.untuk keterangan lanjut silalah hubungi principal t.fauza +60162257682 atau t.siti +60146449735. atau blh dtg sendiri( alamat ingt2 lupa...) bukit damansara,jln setia kasih 1..and bla..bla..bla...hehe.lupa laks..

oklah...sampai setakat ini ajer coretanku...jumpa lagi insyaAllah.ilal liqo'.sirru 'ala barakatillah.

salam...

0 comments: